duminică, 27 martie 2011

HBO - Game of Thrones

6 comentarii:

  1. I-ai făcut atâta reclamă că eu abia aştept să înceapă. Oricum, pare o super producţie. Personal mă aştept să fie superioară la Rome sau la Spartacus, deşi şi ele au fost nişte producţii extraordinare. Chiar, când începe?
    Parcă luna viitoare, nu?

    RăspundețiȘtergere
  2. Victor, îți dai seama că de-abia aștept și eu să-nceapă. nu știu cum va fi producția, dar seria cărților lui George R. R. Martin este extrem de bine scrisă. aș vrea să cred că va ajunge la nivelul lui Rome, care a fost extrem de reușit ca serial.

    de început, va începe prin 17 aprilie, dar nu știu când ajunge și la noi (în Europa)

    http://www.hbo.com/game-of-thrones/index.html

    RăspundețiȘtergere
  3. Am urmărit toate promo-urile pe care le-ai postat la Game of Thrones. Excepționale. Sper și eu că se va ridica la nivelul seriei Rome.

    La el sunt și „vânătorile” tale. Ar putea foarte bine să fie transformate în scenarii. E plăcut să te lași pătruns de spiritul evului mediu.

    RăspundețiȘtergere
  4. Erată: La fel sunt și vânătorile tale.

    RăspundețiȘtergere
  5. dragă Călin, atâta vreme cât lumea din jurul nostru nu trece la fapte (ca cei din Regatul Unit despre care povesteai și tu) atunci îmi rezerv dreptul de a mă retrage într-un regat puțin mai barbar, însă ceva mai aplecat către acțiune și rezolvări rapide :P

    RăspundețiȘtergere
  6. Bogdan, cum nu ştii când ajunge la noi? Pe torrente, a doua zi. Şi a treia zi ai sigur şi subtitrare. :))

    RăspundețiȘtergere