vineri, 8 aprilie 2011

na-ți-o frântă, că ți-am dres-o!

zilele astea n-am prea avut chef de postări. este ca și cum aș spune că n-am prea avut chef de dialog pe blog, căci de scris, am scris. de fapt am și postat ceva proză, însă pe Amprente Literare. oricum, stând să meditez asupra temelor de abordat, aș fi putut merge pe mâna câtorva subiecte:

1. o ultrascurtă politică care să fie construită în jurul ideii că expresia din titlu, ”na-ți-o frântă, că ți-am dres-o!” ar putea deveni noul slogan al guvernării Băsescu - Boc. dar parcă n-am chef să mai vorbesc despre ei. este ca și cum ai trage asupra unor oameni fără apărare, ca și cum ți-ai pune mintea să te contrazici cu niște persoane internate la secțiile de boli mintale, ca și cum ai râde de cei care suferă de un handicap sau ca și cum ai vrea să vorbești de religie cu niște hiene... un gest crud, inutil și fără speranță. deci nu fac postare cu așa ceva.

2. o scurtă postare despre românul care a recuperat la licitație manuscrisele și documentele personale ale lui Emil Cioran. dar am văzut că s-a scris deja și pe bună dreptate, căci acest domn merită aprecierea noastră. mai multe detalii găsiți la Palatul Șuțu.

3. tot la categoria hârtii, de data aceasta legale, mă gândeam să fac o postare despre propunerea mea de a tipări diferitele acte legale care suferă schimbări prea dese, cu o gaură în colțul de sus a fiecărei pagini. astfel și cei de la țară se vor putea bucura de reformele scurte și dese ale statului, mai ales acum, dacă nu-și mai permit sulurile de hârtie igienică. ideea n-ar fi nouă, de vreme ce și ”The Old Farmer’s Almanac” era tipărit pentru a fi citit și utilizat la fermă. singura deosebire majoră ar fi că almanahul dădea niște informații utile țăranului...

mai aveam ceva idei, dar le pun bine, căci până la urmă, văd că mi-a ieșit de o postare. așa încât, nu vă mai rețin de la treabă și vă salut până data viitoare :)

------------------------

------------------------

Recomandări: vania (pisikalia - 3), suzimuzi atelier (fly me to the moon), teo negura (ultima plecare), cristian lisandru (gânduri), gabriela savitsky (întrebări)

4 comentarii:

  1. da, tot respectul pentru George Brailoiu! Nici nu-mi vine sa mai spun nimic altceva, pentru va gestul sau spune totul! Noapte buna si frumoasa!
    Pfua, ce-mi place melodia asta... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine te-am regăsit,Bogdan, am înţeles că respectivul domn va dona manuscrisele statului român. Nu ştiu dacă este confirmată ştirea, dar mă gândesc - cu mintea românului cea de pe urmă - că statul român ar fi trebuit să găsească bani pentru a participa la licitaţie. Să mai lăsăm pomenile.
    Şi, pe undeva, poate că ar fi bine ca domnul care a cumpărat manuscrisele să-i mai ţină pe băieţii ăştia veseli de la (In)Cultură în stand-by.
    În altă odine de idei, subscriu la propunerea de la punctul 3. O idee excelentă.

    Gândurile mele bune la sfârşit de săptămână, bucuria mea este dublă acum, fiindcă te citesc şi pe Amprente!
    La bună recitire!

    RăspundețiȘtergere
  3. Maria, ai dreptate. omul merită respect, căci a decis să facă un lucru just pentru istoria și fibra acestui neam. pentru un popor condus de o mână de oameni care n-au vrut (căci m-am săturat să tot aud ”n-au fost în stare” sau ”n-au putut”) să amâne construcția unor patinoare sau săli de sport pentru a recupera o parte din adevăratul brand de țară!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cristian, așa am înțeles și eu. omul spunea că-și va păstra doar niște fotocopii :). cu siguranță este un gest ce merită multă laude, căci omul putea face multe alte lucruri cu acei aproape jumătate de milion de euro.

    mai ales că n-a ajutat o țară săracă, din lumea a treia, ci una cu ceva bani, dar extrem de prost administrată. cum spuneam și mai sus, ceea ce enervează sunt lucrurile inutile pe care statul alege să le facă și să le cumpere: telegondole către nicăieri, săli de sport pentru nimeni, patinoare, drumuri și branduri de țară la prețuri extrem de umflate s.a.m.d.

    un weekend plăcut și vouă. noi ne mai vedem și pe Amprente, mai târziu :)

    RăspundețiȘtergere