luni, 17 ianuarie 2011

HBO - Game of Thrones

the game begins...


7 comentarii:

  1. Eu tot mai sper că o mai scot la postprocesare, vizual nu sunt încântat de cum se prezintă... nu vreau neapărat să compar cu LOTR, dar până și atmosfera din Spartacus: Blood and Sand (ce revine luna asta cu prequel-ul) mi se părea mai bine redată. Dar așteptăm și comentăm după vizualizare

    RăspundețiȘtergere
  2. Clau, cred ca înteleg la ce te referi. nici eu nu pot să-mi imaginez cum va arăta la final... și cred că va fi puțin altfel. sau mai bine spus, sper și eu. rămâne să așteptăm și să vedem, după cum bine spui.

    RăspundețiȘtergere
  3. Stand-by, aceasta este soluţia nu?
    Bine te-am regăsit, Bogdan. Sunt unele imagini incitante, din punctul meu de vedere, din ceea ce am văzut.
    Doar atât pot spune, deocamdată...
    O zi cât mai bună să ai, Bogdan, alături de familie, numai bine şi la bună recitire!

    RăspundețiȘtergere
  4. Uite ceva mai relaxant, cinemateca ;) Eu habar nu am despre filmul asta, dar iti recomand altul, ca sa-mi marchez trecerea pe aici: Tron - Legacy mi-a parut OK, nu e doar fiction, e si science, e facut cu cap :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Cristian, păi nu prea aveam ce face decât să așteptăm... pe mine mă intrigă foarte mult ideea acestui serial căci ador modul în care sunt scrise cărțile din seria ”A song of ice and fire” a lui George R. Martin. modul lui de a scrie te duce cu gândul la un fel de Tolkien adus cu picioarele pe pamânt, cu intrigi și trădări foarte umane, o lume foarte adevărată în care nu există prinți buni și personaje malefice, unde nu avem doar alb și negru ci doar foarte multe nuanțe de gri.

    RăspundețiȘtergere
  6. Teo, mulțumesc pentru recomandare... chiar doream să merg la cinema să-l văd. acum m-ai convins :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Încercă, de ce nu... nu avem nimic de pierdut:D

    RăspundețiȘtergere