luni, 31 ianuarie 2011

8.ta

n-am mai postat de ceva vreme noutăți din zona publicității, dar acum am găsit un foarte frumos exemplu de lansare de brand, extrem de bine construită.




preluat de pe http://www.ibelieveinadv.com/

4 comentarii:

  1. de obicei campaniile pentru telefonia mobilă au tot felul de tineri săriți și țopăitori, fără griji și... etc.
    campania 8.ta e drăguță, dar o văd cam lipsită de consistență, cu excesiv de multe forme de identitate vizuală (mai ales în zona fonturilor) până la deconspirare, mare noroc că nu s-a diluat...

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu sunt priceput în a analiza astfel de videoclipuri în care se face o anumită lansare. Pot spune că mi-a plăcut prima parte, cea pe care o putei urmări ca o poveste simplă de viaţă. Ulterior, clipul m-a pierdut un pic. Dar de vină poate fi superficialitatea mea, evident.

    O zi cât mai bună ai, Bogdan, alături de cei dragi, plus o săptămână excelentă!

    RăspundețiȘtergere
  3. Clau, eu cred că ceea ce noi putem să interpretăm ca fiind o lipsă de coerență sau consistență în prima etapă i se trage de la faptul că trebuia să se adreseze unui public extrem de neuniform (rasial, economic, cultural etc.) ca cel pe care-l prezintă populația Africii de Sud. cred că ei încercau să acopere toate aceste tipologii, riscând să dilueze prea mult rețeta, așa cum spui tu. dar a fost cu final fericit, până la urmă.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cristian, te-aș putea bănui de câteva lucruri, dar nu de superficialitate :P. partea a doua este oarecum mai aridă dacă nu o privești din punctul de vedere al muncitorului de după cortină. pentru toți ceilalți spectacolul rămâne piesa importantă, dar pentru o mână de nea Mitici care puneau lumina sau dădeau cu fum în momentul cheie, viața de sub scenă pare cel puțin la fel de interesantă ca și povestea de dragoste jucată de actori.

    RăspundețiȘtergere