din seria "I timorosi muoiono cento volte, i coraggiosi una sola!" adica "Lasii mor de o suta de ori, curajosii o singura data!"
----------------------------------
Edit - continuarea la raspunsul din comentarii:
...iar italienii au fost intotdeauna foarte buni sa-si convinga clientii in astfel de cazuri... si clientii au facut foarte bine ca s-au lasat convinsi. din categoria asta ramane celebru exemplul filmului facut de wim wenders pentru aniversarea barilla. scenaristul a fost faimosul scriitor italian alessandro baricco (cel care a scris "novecento-legenda pianistului pe mare" sau "matase"):
Crăciun cu muzică
Acum o zi
drăguț, iar proverbul și mai fain. spotul e filmat super, are idee mișto, dar ca reclamă păcătuiește prin provocarea reacției de tipul: „la ce e reclama?”
RăspundețiȘtergerepai o opera de arta nu ar trebui sa aiba astfel de probleme... in fond este facuta "per se" si in nici un caz pentru placerea clientului platitor :)
RăspundețiȘtergerecontinuarea raspunsului in edit.