marți, 14 decembrie 2010

PAveste fara sfarsit - un sirag de PA-uri

acum cateva zile, mai mult in joaca, am scris impreuna cu Carmen si Victor cateva PA-uri ce incercau sa intregeasca imaginea lansata de primul PA din improvizatul sir. ca urmare, ideea lui Carmen si a lui Victor a fost aceea de a lansa un sirag de PA-uri gandit anume pentru un exercitiu in care PA-urile urmatoare sa incerce a contura impreuna un tablou mai mare si mai cuprinzator, lasand totodata si niste elemente care sa stimuleze si imaginatia cititorului.

astfel, va prezint primul PA. este ambientat tot intr-o atmosfera medievala si contine deja cateva posibile viitoare subiecte interesante... istoria perversului si uciderea lui, calatoria, copiii misteriosi, identitatea protectorului etc.


------------------------

Calatoria

“Jigodia dracu’!” scrasni printre dinti ridicandu-se anevoie din omat. Se scutura de zapada cand observa privirile speriate ale celor mici.
“Nu-i nimic. Sunt bine, iar asta nu va va mai face nici un rau!” Scarbit, privi trupul rotund al batranului si se gandi ca starpise o creatura a Satanei. Cu cateva momente inainte il gasise in caruta cu coviltir in care transportau copiii. Parea posedat in timp ce incerca sa-l dezbrace pe unul dintre cei mici. Numai Dumnezeu stie cum de s-a trezit chiar la vremea potrivita sa-l opreasca.

-------------------------

sunt invitati in calatorie: vania, adela, gabi, caius67, gabrieladsavitsky, calin, carmen, PetitPrince, starsgates, leedee, lady, bogdan, victor, petra, alex, maria, suzimuzi, lubileah, parfumdevis, clau, cristilisandru, oanamujea si altii :)

--------------------------

corvus corax - cheiron

Asculta mai multe audio diverse

12 comentarii:

  1. Citisem şi ieri, pe blogul lui Carmen, un PA al tău pe care le-am considerat foarte reuşit. Ideea prietenului Călin Hera a prins foarte bine, ceea ce nu poate fi decât îmbucurător. De la el am auzit şi eu pentru prima oară de PA, despre ce vrea PA-ul şi despre cum ar trebui să fie scris... Într-o perioadă, pe blogul vechi, am scris şi eu câteva, apoi m-am luat cu textele mai lungi, pasiunea mea...

    Nici acesta nu este un PA rău... Multă baftă în continuare şi inspiraţie cât cuprinde. Plus o zi excelentă!

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc Cristian. PA-ul despre poarta fotografiata de Carmen este deosebit si-mi place foarte mult. pe acesta n-am vrut sa-l leg prea bine caci ideea era sa las in cele 500 de semne cat mai multe capete de fire ce pot fi urmate si continuate...

    RăspundețiȘtergere
  3. Cristian, m-am luat cu altele si-am uitat sa mai spun doua lucruri: in primul rand o zi buna excelenta si voua :) a doua idee era aceea ca si eu am descoperit PA-ul prin intermediul si cu ajutorul lui Calin... si ca aceasta proza arhiscurta mi-a placut de la inceput si datorita faptului ca este un excelent exercitiu pemtru proza mai lunga pe care o scriu... ideea de a avea permanent un grup cu care se putea discuta pe un anume subiect ma motiva si la scrisul celalalt si introducea o anumita disciplina

    RăspundețiȘtergere
  4. Woow... câte portiţe ai lăsat deschise. Aşa ca să stau eu să mă gândesc către care să mă îndrept. :D Deja am în minte mai multe scenarii şi încerc să îl aleg pe cel mai bun. Voi trece şi eu la treabă. Sper să iasă ceva fain. Cititori sunt convinsă că vor fi. Mergem cu o serie nouă. Sper să fie şi Victor de acord.

    RăspundețiȘtergere
  5. Bine'nţeles că sunt de acord. Până la urmă e iniţiativa voastră, voi hotărâţi. Eu doar am aderat la ea.
    Dar ar fi bine să punem la punct şi nişte reguli, pentru a evita haosul. Eu am nişte idei destul de clare, pe care am încercat să le şi scriu aici. Îmi ieşise un comentariu mai lung decât un articol mediu iar când am vrut să-l public mi-a dat eroare. După înjurăturile de rigoare (futu-i muma-n cur ăluia de a inventat conceptul de sesiune expirată, în speţă pentru că nu a ales un interval de timp mai mare), m-am decis să nu le mai rescriu. Dacă vreţi, discutăm în mail.
    Ah, şi pentru că sunt un perfecţionist de felul meu şi nu-mi place să las lucrurile neterminate, îmi rezerv dreptul de a scrie deznodământul experimentului-pilot al nostru înainte de a adera la versiunea 2.0 :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Victor, am doar o mică rugăminte: n-o omorî pe Anna. :D Glumesc. Finalul îţi aparţine în totalitate. Sunt şi eu de acord cu regulile. V-am scris câteva idei într-un mail acum câteva zile. Dă drumul la mailul acela cu regulile şi dacă mai avem ceva de completat la el, vom completa.
    Aaaa... şi încă ceva: pe blogul cui se vor strânge PA-urile pentru a fi mai uşor de citit şi urmărit? Eu aş aş avea timp să mă ocup de asta şi mai târziu de menţinerea unei ordini în succesiunea fiecăruia la poveste. Dacă doreşte vreunul din voi să se ocupe de asta, eu nu am nimic împotrivă. Doar să-mi spuneţi ca să ştiu dacă încep să-mi pun la punct câteva lucruri în acest sens.

    RăspundețiȘtergere
  7. Carmen, ma bucur ca ai avut de unde alege subiecte pentru urmatorul "episod". marturisesc ca am pierdut mail-ul cu pricina, dar l-am recuperat intre timp :)
    deci este OK si mergem cu o serie noua. am inteles. cat despre gazduirea seriei, propun sa o preluam oricum toti cei care perticipam, asa cum faceam si la concursul lui Calin, dar mai discutam

    RăspundețiȘtergere
  8. Victor, imi pare rau ca ti-a expirat sesiunea si na n-ai recuperat textul... ti-as zice sa o cruti pe mama individului de la programare, dar mi-e ca iau o poseta in cap ca-n bancul cu teroristul in care cucoana spune "ce te bagi matale in treburile domnului terorist?" :D

    deci ne auzim pe mail - si vezi sa n-o omori pe Ana - ca ar fi deja a doua oara, dupa ce eu am mai ucis-o o data, cand s-a dovedit ca era doar o inscenare :)

    RăspundețiȘtergere
  9. drăguţ:) îmi place că pot să-mi imaginez scenele pe care le-ai expus:)

    RăspundețiȘtergere
  10. multumesc Alex. te asteptam si pe tine la PAveste fara sfarsit :) Victor tocmai ii pregateste regulamentul si cadrul legal :P

    RăspundețiȘtergere
  11. multumesc pentru invitatie, imi pare rau, deocamdata nu o pot onora

    RăspundețiȘtergere
  12. nu-i nici o problema Printe. PAvestea fara sfarsit se preconizeaza a fi destul de lunga, astfel ca ai ocazia sa intri ceva mai tarziu cand ai agenda princiara mai libera.

    RăspundețiȘtergere