marți, 19 octombrie 2010

Herta Muller despre Liiceanu



"Daca ne acceptati bine. Daca nu, vom gasi o alta cale." Dar hotararea dispare parca nici n-ar fi fost acolo in momentul in care i se opune oarecare forta si incapatanare. Momentul penibil imi aduce aminte de un client renumit pentru ca era foarte gulariv care imi racnea ca daca ii mai critic metodele (evident gresite), el se va ridica de la masa si va pleca. "OK. Este optiunea Dvs." i-am raspuns si omul s-a potolit pe data. Prea tarziu insa intrucat, de data aceasta, nu imi mai doream eu sa lucrez cu el. De ce sunt atat de multi oameni guralivi si atat de putini care efectiv trec si la actiune? Un singur lucru mai vreau sa adaug, si anume ca, o data ce actionezi, efectul imediat al actiunii tale este ca un drog, ca un val de adrenalina care te impinge mereu sa faci mai multe. Doar primul pas poate fi ceva mai greu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu