vineri, 6 august 2010

second hand

am auzit ce a grait presedintele meu despre tara in care locuiesc... cica sunt liber sa plec daca nu-mi place caci este dreptul meu...

oricum ideea lui cred ca are o radacina de logica prezidentiala pe undeva prin strafunduri... adica el stie ca fost votat doar de jumatate din participantii la vot si banuiesc ca ar vrea sa trimita in pribegie tot cam acea jumatate din popuatie restabilind astfel pozitia dominanta a partidului portocaliu si a liderului maxim-marinaresc in sondajele ofilite din ultima vreme.

dar, ghinion mon cher, se pare ca (inca) mai sunt si unii care nu prea vor sa plece decat in vacanta - si pentru astia ar trebui introdusa si optiunea sa ii trimitem pe ei la plimbare.

si ca sa facem din plecarea si un profit, nu doar un imens prilej de bucurie, propun sa-i vindem Iranului sau celor din Coreea de Nord pe post de mega-bombe non-inteligente de distrugere sociala. le putem demonstra interesatilor cum au fost in stare sa distruga tara asta si le spunem ca daca reusesc sa-i infiltreze la conducerea oricarei mega-puteri mondiale pe care au ei raca... distrugerea e ca si garantata.


-----------

cred ca trebuie sa ne intoarcem la ale noastre, in speta la vacanta...

2 comentarii:

  1. logică prezidențială... cred că tocmai ai creat un oximoron...
    altfel, da așa am decriptat și eu mesajul: go West, aici ne-am înstăpânit noi, nu-ți convine? comentezi? harști, -15%! mai ai ceva de obiectat, harști -25% (ceva de genul reginei din Țara Minunilor, ce tăia toate capetele...)

    RăspundețiȘtergere
  2. LOL oxicum? :P poate un moron ca merge mai bine cu prezidetu'

    Off with their heads!!!!!! - citat din memorie... sper sa fie OK - cred ca asa striga regina. Oricum ne-a mai amenintat el si cu tzepe... dar il loc sa le ridice prin pietze le-a cam dat la greu populatiei

    RăspundețiȘtergere