imi scapase micul test drive din Maroc, foarte onest si "crisp" al englezilor de la autocar.co.uk
asa incat iata-l. imi place faptul ca se insista foarte mult atat pe pretul de pornire cat si pe cel de intretinere. Tocmai povesteam cu un bun prieten de faptul ca Dacia poate deveni un produs scump in momentul in care incepi sa adaugi lucrurile care ar trebui sa fie normale si de bun simt intr-o masina a secolului nostru.
dar - si acest dar este foarte important in opinia mea - pretul de intretinere, de service, de piese poate face diferenta pe termen lung... stiu asta dupa 4 ani de logan... piesele sunt relativ ieftine, la fel si consumabilele... chiar si orele de service etc.
oricum discutia-i lunga...
Amintire feisbuchită
Acum 16 ore
Laureate 1.5 dCi 110 CP 4x4: 15600 EUR+750 EUR aer condiționat, că e vară și ne trebuie+100 EUR proiectoare de ceață că vine toamna+255 EUR vopsea, că poate nu o vrei albă+250 EUR ASR ESP că poate ai nevoie de ajutor la derapaje+150 EUR pack modularitate că poate vrei să rabatezi banchetele spate... hmmm, e mai ieftină decât skoda sau vw sau alte suvuri europene, dar cu cât iese mai scumpă decât un sx4 4x4 dotat mai bine chiar?
RăspundețiȘtergereasta cam asa este... dar as vrea sa fac si drive testul cu sx4, doar ca sa vad cat de spatioasa este... in rest sunt sigur ca pachetul initial de la sx este mult mai avantajos decat la dacia... dar asta este...
RăspundețiȘtergereiti mai amintesti daciile 1300? Tatal meu rupea schimbatoarele de viteza ca pe scobitori... caci ajungeai sa te enervezi ca nu intra in viteza. iar faptul ca au facut saltul asta calitativ este mind-blowing pentru mine... acum sa mai vreau sa aiba si pachete de dotari perfecte de la inceput :P
oricum noi stim foarte bine ca alegerile de genul acesta sunt mai degraba emotionale decat logice... atata vreme cat o alegere emotionala gen VW nu sare calul cu pretul si atunci se duce dracului emotia