joi, 6 mai 2010

in strada!


Tocmai am ascultat cu mare drag discursul presedintelui...

Eu am inteles ca "trebuie sa..." sau ca "trebuie sa...", sau ca "trebuie sa..."

Dupa sase (6) ani de mandat, presedintele ne spune ca unii dintre noi trebuie sa faca unele lucruri, asa ca noi trebuie sa ne mobilizam si sa deblocam sistemul economic romanesc. Acum stiu ca in toti acesti ani presedintele si guvernul nu au fost lasati sa lucreze in folosul nostru. In sfarsit, am inteles si astfel cei doi (presedintele si premierul lui) vor avea in continuare toata stima mea.

In schimb, miscat pana la lacrimi de frumoasa insiruire de idei oarecum putine si oarecum fixe am decis sa ma autodenunt!

Eu sunt cel care am blocat cresterea economica a domeniului privat prin impozitele si ordonatele de urgenta facute, date si aplicate de mine. Eu sunt cel care am intarziat plata datoriilor statului catre firmele private care, prin urmare, au intrat in incapacitate de plata. Tot eu sunt cel care nu am mai platit datoriile spitalelor, facandu-le pe acestea sa se transforme in ultimii ani in focare de infectii. Marturisesc, de asemenea, ca eu am blocat si toate masurile anticriza si de relansare economica, inchizandu-le pe toate in curtea din spate si facandu-le disparute din fata Dvs. In nemernicia mea am decis si sa mai contractez si niste lucrari pentru cele mai scumpe autostrazi si website-uri din lume ca sa risipesc si mai mult banii adunati cu truda la buget. La fel si cu scenele inchiriate si cu concertele de la aniversarile de la partid.

Gata! Am recunoscut! Acum taiati-ma, trageti-ma pe roata, taiati-mi din salariu sau din pensii, caci mi-o merit!

Semnat: Poporul



Asculta mai multe audio Muzica


PS - si un foarte bun articol al CTP din Gandul! AICI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu