duminică, 7 martie 2010

un SUV de criza la vremuri pe masura

m-am gandit ca Duster-ul ar merita o postare nu doar pentru ca a avut o buna prestatie de imagine in lume cat si pentru ca are un spot de promovare care mi se pare bine facut


Customer: Groupe Renault
Agency: Publicis Events
Director: Jovann Leblanc
Music: Samuel Narboni
Operator: Guillaume Lomprez


acum trebuie sa asteptam doar sa-i facem un drive test pentru a vedea daca promisiunea comerciala sta in picioare sau ba.





Editare - au aparut niste raspunsuri video la clipul oficial a Duster-ului asa incat il prezint pe cel mai reusit de pana acum

3 comentarii:

  1. tu ţi-ai lua? de ce?
    pentru mine e scumpă. calculul meu e simplu, nu aş da pe un mijloc de transport proprietate personală mai mult de venitul net pe 6 luni.
    altfel, cum să zic, cred că va fi luată la mişto pentru lipsa unor elemente ce acum sunt considerate de bun simţ (aer condiţionat, air bag-uri, mp3 player etc.)
    dar deciziile de achiziţie ştim că sunt emoţionale, nu raţionaole, deci... way to go, duster, ne mai echilibrează balanţa de plăţi..., că încălzire globală am aflat că nu există!

    RăspundețiȘtergere
  2. cred ca mi-as lua unul dar nu din motive emotionale ci din ratiuni financiare... caci automobilul la care ma gandeam pana acum (cu aceleasi dotari si aproximativ aceeasi capacitate de incarcare) costa cu aproximativ 10K Euro mai mult... iar versiunea de top are aer conditionat, mp3, airbag-uri laterale... cel ptin se spera ca le va avea LOL

    RăspundețiȘtergere
  3. sincer, mie mi-ar ajunge, la nevoile mele urbane, şi un sandero stepway. altfel, pare ok produsul, păcat de detaliile ce-l fac de clasa low cost unde ar fi putut fi acordat mai mult efort, poate la fece-lift

    RăspundețiȘtergere