marți, 24 august 2010

"jur ca nu l-am lovit nici in plex cu pumnul, nici in fata cu pumnul"

chiar daca in ultimele zile nu am mai vazut stiri TV asta nu insemna ca ele nu ma gasesc via internet. nu sunt foarte socat de ceea ce am citit. acesta este omul votat de jumatate din tara.

aici

si

aici

in ultimii ani am vazut cu totii cum "animalul politic" Basescu isi cam pierde controlul in public, devenind tot mai putin politic. oare pe cand o palma data la un summit?

daca episodul este adevarat (si la cum se comporta de obicei asta poate purta foarte usor marca unui event "made by Base") eu zic totusi ca omul si-a invatat lectia - caci se pare ca stie ca nu mai trebuie sa mai dea cu pumnul inchis ca sa poata jura dupa aceea ca n-a facut-o...

dar palmutele astea de femeie sau de om turmentat chiar nu i se vor contabiliza de catre "bobor"?



Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu