sâmbătă, 2 iulie 2011

trepte

erau multe.
mult prea multe pentru ca să le reții numărul, dintr-o privire.
totuși, mi se părea c-aș fi putut să le depășesc dintr-un salt.
un salt către Ea.

să zvâcnesc, ca să primesc sărutul?
să capăt uitarea.
să-mi uit singurătățile, pe care le simt pulsând,
amestecate în fluidul vâscos și păstos ce ne umple.

vreau un sânge nou, bogat și-ndestulat de Ea și de Noi.
poftesc să-i simt căldura, lipindu-se apăsat de mine,
o mână comună frământând între noi.
ochii, un contact palpabil, pipăibil.
atât de ferm, încât cele două vrăbiuțe din curte
s-ar putea odihni pe el. în tăcere.

la urmă, un schimb de sentimente mute.
și un jurământ de sânge, alcătuind un nou tablou.
cu trepte și scări, care urcă mereu.
liniștea s-ar stinge, apoi, într-o frământare
de-a dreptul beethoven-iană.

și totuși, nu vreau să fac saltul!
nu vreau trepte străbătute într-o clipă!
deși știu că fiecare treaptă va fi încă o verigă, în înlănțuirea mea,
și fiecare pas, încă un verset din convertirea mea,
nu cred să fi existat vreodată un rob,
sau un credincios, mai fericit ca mine.


---------------------------------

----------------------------------

Recomandări: suzimuzi atelier (let it be...), vania (regrete), teo negura (am întins-o), adela (gânduri rătăcite...), shayna (picături de rouă...), assassin (record de vânzări...), cristian lisandru (puzzle - 16), geocer (tableta pionerească...), adrian voicu (templierii la sibiu...), wind (life for sale...)

16 comentarii:

  1. Frumos! Felicitările mele, Bogdan! Selectez doar atât:
    "vreau un sânge nou, bogat și-ndestulat de Ea și de Noi.
    poftesc să-i simt căldura, lipindu-se apăsat de mine,
    o mână comună frământând între noi.
    ochii, un contact palpabil, pipăibil.
    atât de ferm, încât cele două vrăbiuțe din curte
    s-ar putea odihni pe el. în tăcere."

    Dar este prea poţin. Un poem bine structurat, închegat, care respiră literar...
    Gândurile noastre bune pentru tine şi pentru familie, la bună recitire!

    RăspundețiȘtergere
  2. dragă Cristian, mulțumesc frumos. vă salutăm și noi cu drag și vă urăm o seară minunată.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am un principiu în privinţa parcurgerii oricărui drum - paşi mici şi siguri - aceasta este reţeta succesului în tot ceea ce ne propune.
    Mi-a plăcut mult poemul, emană sensibilitate şi iubirea se revarsă din fiecare slovă.

    Zile pline de frumos, ţie şi celor dragi din jurul tău!

    RăspundețiȘtergere
  4. mie mi-au dat lacrimile... parca razbeste un timp al rabdarii cumva din aceste versuri. Un timp in afara timpului. Sunteti niste frumosi, toti trei! Frumosi frumosi! :) Va imbratisez in gand, cu mare drag

    RăspundețiȘtergere
  5. Geanina, mă bucur mult că ți-a plăcut. așa cum spuneai, sunt cuvinte pline cu sentimente și trăiri pentru cei foarte dragi mie. o duminică frumoasă, dragilor.

    RăspundețiȘtergere
  6. Maria, cred că ne-ai găsit secretul. dintotdeauna, de când ne-am întâlnit, timpul părea să fie doar al nostru, în afara timpului natural... și Luca era acolo, chiar dacă nu ajunsese încă :) te salutăm și noi, cu drag. astăzi sau mâine, poate reușesc să pregătesc și fotografiile, să ți le trimit și ție.

    RăspundețiȘtergere
  7. Sincer, am senzatia ca daca as spune prea multe as strica vraja...E foarte,foarte frumos si sensibil, te felicit!

    RăspundețiȘtergere
  8. Shayna, atunci îți șoptesc și eu un ”mulțumesc frumos” :)

    RăspundețiȘtergere
  9. sa fii atat de credincios incat sa accepti sa astepti oricat ar lua, sa preferi sa simti urmele clipelor in locul unei zvacniri imediate...sa fii atat de liber incat sa preferi cazna fiecarei trepte in locul ascensiunii facile sunt cateva crampeie din marea fericire de a te afla ( si nu oricum ) pe drumul la capatul caruia stii bine ca se afla ceea ce iti doresti ...
    felicitari pentru cat de frumos ai reusit sa rupi o parte din acea fericire si s-o transformi in cuvintele cu care sa poti sa ne-o impartasesti si noua!

    RăspundețiȘtergere
  10. jadde, îți mulțumesc frumos. pe curând

    RăspundețiȘtergere
  11. Frumos imn al fidelitatii fata de cea pe care o iubesti :) Te felicit sincer, Bogdane!

    RăspundețiȘtergere
  12. Teo, mulțumesc și bine ai revenit!

    RăspundețiȘtergere
  13. da, asta se si simte in prezenta voastra! :) Astept cu nerabdare pozele. Un sfarsit de saptamana minunat va doresc.

    RăspundețiȘtergere
  14. un frumos început de săptămână și ție, Maria. am trimis fotografiile (o primă parte din ele) :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Minunat!

    Absolut minunat ... "nu cred să fi existat vreodată un rob,
    sau un credincios, mai fericit ca mine."

    RăspundețiȘtergere
  16. mulțumesc frumos, Boogie Bubble și bine ai venit pe aici.

    RăspundețiȘtergere